Jednoduchá a cenově dostupná alternativa k VE.Bus BMS
na dotaz
Systém VE.Bus BMS V2 je systémy správy baterií (BMS) určené k vytvoření rozhraní a ochraně jedné nebo více lithiových baterií Victron Energy Lithium Battery Smart 12,8 V nebo 25,6 V (LiFePO4 nebo LFP) v systémech, které mají měniče nebo střídače/nabíječky Victron s komunikací VE.Bus. BMS monitoruje a chrání baterie před přepětím a podpětím kteréhokoli jednotlivého článku a také před nadměrnou teplotou nebo příliš nízkou teplotou.
Na základě stavu baterie, nebo baterií, pak systém BMS:
Komunikace s VE.Bus produkty
Střídače MultiPlus, Quattro nebo Phoenix se připojují k portu „MultiPlus/Quattro“ pomocí standardního kabelu RJ45 UTP. BMS deaktivuje invertování v případě článku pod napětím a deaktivuje nabíjení v případě přepětí nebo vysoké/nízké teploty článku.
Komunikace se vzdálenými zařízeními
Zařízení GX (jako je Cerbo GX), panel Digital Multi Control (DMC) nebo VE.Bus Smart dongle (včetně libovolné kombinace) lze připojit k BMS prostřednictvím portu „Remote panel“. Všechna tato příslušenství lze použít v kombinaci s BMS pro dálkové ovládání VE.Bus Inverteru nebo stavu spínače střídače/nabíječky (zapnuto/vypnuto/pouze nabíječka).
Vstupní a výstupní pomocné svorky
BMS má vyhrazenou výstupní svorku (GX-Power) pro zařízení GX a vstupní svorku pomocného napájení (Aux-In) pro externí zdroj stejnosměrného napájení, jako je adaptér AC/DC. V případě vypnutí systému zůstane zařízení GX napájeno přes pomocný napájecí vstup, nebo bude odpojeno, aby se zabránilo dalšímu vybití baterie.
Vzdálené ovládání
Svorky (Remote L-H) lze použít k zapnutí nebo vypnutí BMS. Když je BMS vypnutý, oba výstupy budou volně plovoucí, takže spotřebiče a nabíječky jsou vypnuté. Mezi L a H lze zapojit dálkový vypínač nebo reléový kontakt pro zapnutí nebo vypnutí BMS. Alternativně lze svorku H přepnout na baterii plus nebo svorku L na baterii minus.
LED indikátory
BMS má následující indikace LED:
• Dioda Status (modrá): Krátce se rozsvítí každých 10 sekund, což indikuje normální provoz.
• Dioda Temp or Cell>4 V (červená): Svítí, když je výstup pro odpojení nabíjení "low" kvůli přepětí nebo nadměrné teplotě článku.
• Dioda Cell>2,8 V (modrá): Svítí, když je výstup pro odpojení zátěže "high" a napětí článků baterie je vyšší než 2,8 V.
PARAMETRY VE.Bus BMS V2
Vstupní napětí: 7-90 V DC
Spotřeba proudu (normální činnost): 10 mA (kromě proudu pro odpojení zátěže)
Spotřeba proudu při nízkém napětí článku: 2 mA
Výstup Odpojení zátěže: Normaly High, Proudový limit 1A, sink current: 0A
Výstup Odpojení nabíječe: Normaly High, Proudový limit 10mA, Sink current 0A
VE.Bus komunikační porty: 2x RJ45 konektory pro komunikaci se všemi VE.Bus produkty Victron Energy
Pracovní teplota: -20°C až +50°C
Rozměry: 23,8 x 94,5 x 105,5 mm
Krytí proti vodě: IP20
Hmotnost: 0,12 kg
Objednací číslo: | BMS300200200 |
---|---|
Výrobce: | Victron Energy |
Kategorie: | BMS a příslušenství |
Dostupnost: | na dotaz (zaslat dotaz) |
Máte dotaz k produktu? Nebojte se zeptat, rádi poradíme.
Jednoduchá a cenově dostupná alternativa k VE.Bus BMS
na dotaz
Baterie 12,8V 200Ah s integorvaným vyvažováním článků a Bluetooth
na dotaz
Baterie 12,8V 100Ah s integorvaným vyvažováním článků a Bluetooth
na dotaz
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM